irmapetterssonblogg

Alla inlägg under januari 2013

Av Irma Pettersson - 31 januari 2013 07:18

Godmorgon! Nu så ska jag snart till skolan   Va fan jag vill ju bara vara hemma ist... men vi har iaf ett roligt ämne idag : Hemochkonsumentkunskap ( HKK ) Ja det ser jag faktiskt fram imot   Ehm.. idag efter skolan så ska jag nog kolla på någon film kanske , sitta framför the sims 3 eller bara vara med syrran.. Ja, jag skriver nog mera ikväll Bye!

 

Av Irma Pettersson - 30 januari 2013 18:52

Hallojsan svejson alla! Jag har inte bloggat på tre dagar OMG! Så kände att jag måste trycka in ett litet inlägg nu då.. Ja i måndags så red jag Bella ( Farah Bell ) Ja det gick bra , hoppade bana och så men hon var lite seg.. Ja igår så gjorde jag inte så mkt.. Och idag har jag varit med Malin och Nathalie! Vi kollade lite på Harry Potter sedan dampade vi samtidigt som vi kolla på tv.. Ja vi fikade också   Ja det var väl bara det som jag hade och komma med nu , hejdå!

   

Av Irma Pettersson - 28 januari 2013 08:00

  <- Grattis Elijah Jordan Wood på din 32 års dag!

  <- Elijah spelar Frodo Baggins i Sagan om ringen trilogin!

Var tvungen att gratta honom , hahha aja puss och kram//

 

Av Irma Pettersson - 27 januari 2013 20:39

Hej på er!   Idag så red jag Lassi   Hon är inte presic den man vill rida ut på.. Men , när vi skulle galoppera så frågade dom om alla vela då sa jag att jag inte vela det men sedan så tänkte jag göra det iaf. Då när jag skulle sätta igång henne i galopp så backade hon och lyfte frambenen så jag vågade inte galoppera på henne   Känner mig som värsta fegisen nu i efterhand.. Men sedan kom två krossar ( stavning ) eller vad det heter då började Lassi att backa och gå åt sidan och lyfta lite på frambenen och så där... Då blev jag ganska rädd , jag försökte lugna Lassi medans jag själv var rädd   Det var ju lite svårt men när skotrarna åkt förbi så lugnade hon sig   Ja.. sedan så ledde jag Gilmar min lilla älskling , underbaraste någonsin!! Ja nu så är helgen slut.. Så börjar skoljäveln imorrn igen då   Ja det var väl bara det , hejdå!   

 

Av Irma Pettersson - 27 januari 2013 08:57

Hejsan! Ehm.. filmen igår var jätte bra!! Vill gärna se del 2 idag men det hinner jag inte    Aja idag ska jag till stallet igen    Undra vem jag ska rida.. Sedan ska jag leda   Så jobbigt... Men måste göras! Ja , vad ska man mera skriva nu då?    ja det var väl nog nu så skriver jag mer ikväll om hur det gick och så! Jepp , hejdå!

 

Av Irma Pettersson - 26 januari 2013 16:00

Hallå där alla läsare! Nu så har jag varit i stallet , åkte dit runt halv ett och så kom den nya ponnyn Paddington. Jag red Gilmar på uteritten , och det gick väl bra förutom att han kanske var lite snabb , det var lite svårt att stanna honom hihi! Men ja.. Kommer verkligen att sakna Tezzan nu... ( Queen Tazz ) Hon ska ju säljas :( Hon ska bort redan idag. Men sedan på väg hem från stallet så åkte jag förbi time och hyrde " Harry Potter och dödsrelikerna del 1 " Ja ska bli roligt att kolla på den nu ikväll. Så då blir det lite lördagsmys framför film med godis! ;) Ha en fortsatt trevlig helg allihopa nu hejdå!

 

Av Irma Pettersson - 25 januari 2013 20:26

Halloj! Ja , detta blir väl mitt första inlägg på den här bloggen! Det känns bra att börja blogga igen efter att ha struntat i det jätte länge nu.. Ja jag ville bara göra ett första inlägg.. Har inte så mycket mer att skriva så hejdå! :) <3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar!?
 Ja!
 Gillar? Nej heller ÄLSKAR!
 Nja...
 Nej men usch!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards