irmapetterssonblogg

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Irma Pettersson - 5 februari 2013 19:10

Hejsan Bloggen! Ehm i Lördags så red jag Windy på uteritten! =D Och så följde Natta med mig till Nian ;) Sen stängde den då åkte vi ti valbo ist... Sedan i Söndags så red jag Lyster ;P Sen igår så red jag Collie ( Collin - G ) på lektion.. Ja , det gick nog inte så bra. Hon ville inte lyssna på mig , när jag ville hon skulle vara snabbare blev hon segare och tvärtom :S Ja.. Men hon kanske bara hade en dålig dag , det får vi se nästa Måndag... Idag har jag haft Nationella prov i svenska ... Urdrygt! Men måste ju göras , sedan idag så har jag varit med Andrea och Ottilia :) Vi hade jätte roligt! =D Ja , det var det jag ville säga hejdå!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar!?
 Ja!
 Gillar? Nej heller ÄLSKAR!
 Nja...
 Nej men usch!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards